01.06.2014

Sweater Weather

Witam Was w ten jakże piękny dzień. :))
Wszystkiego najlepszego życzę z okazji Dnia Dziecka. ^^
Dziś tak na szybko oddaję dwa zamówienia, więc wybaczcie, że się nie rozpiszę. xd

Zamówienie dla Fallen. 
Wybacz, że nie trwa całą piosenkę, ale strasznie się dłużył, dlatego pousuwałam kilka rzeczy i zostawiłam taki. Mam nadzieję, że to nie problem, a jeśli chcesz jakiekolwiek poprawki to pisz, a zrobię to jak najszybciej. ;)

Zamówienie dla Katharsis Blake. 
Jestem zadowolona, podoba mi się, nie mam nic więcej do powiedzenia, Tobie też się podoba i wszyscy są szczęśliwi, a to najważniejsze <3

No i to na tyle, czekamy za zamówienia i pozdrawiam <3
Flawless. 

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Tytuł: Fire and Ice
      co do gifów zdaję się na was ale chciałabym kilka z As long as you love me
      A jeśli chodzi o napisy mogłabym również się na was zdać? Wspomnijcie najpierw o jej życiu dotychczasowym, śmierci rodziców, przeprowadzce i trudzie zaaklimatyzowania się w nowej szkole. Później coś o niebezpiecznym łamaczu serc, zamieszanych w nielegalne interesy aby zdobyć pieniądze dla rodziny xx dzięki z góry :*

      Usuń
    3. Przyjmuję zamówienie :)
      ~` Flawless.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva