03.05.2014

I drive you crazy but you always return


Cześć wszystkim, tym razem ja dodaję notkę, w której oddam jeden zwiastun wolny i zamówienie. :)
Notkę miałam już wczoraj dodać, ale przez kilka rzeczy niestety nie mogłam tego zrobić.
Tytuł posta jest zdaniem z piosenki, której możecie posłuchać sobie przez kliknięcie u góry w muzykę. Od wczoraj jej ciągle słucham i nie mogę przestać. Ostatnio jest często spotykana w przeróżnych filmikach fanowskich i muszę przyznać, że większość z nich wychodzi z nią genialnie.
Nie przedłużając to tak. Zwiastun wolny:


Trochę się namęczyłam przy robieniu tego, hahah. Robiony, gdy miałam choć chwilę wolnego. Nie jest świetny, mnie się np. wcale nie podoba, ale okej. Gdybym miała więcej czasu sama bym napisała opowiadanie takie. Śliczna Candice Accola użyczyła twarzy w zwiastunie, a głos, który tam mówi to Niny Dobrev z serialu. Jeśli ktoś chce "przygarnąć" to proszę pisać ;)

A teraz zwiastun dla Natalii.

BLOG
YT

Na początku przepraszam, że czekałaś trochę długo, gdyby nie te egzaminy i inne sprawy byłby o wiele szybciej. :c
Kilka razy dodawany, zmieniany i jest wszystko dobrze, z czego ogromnie się cieszę :)
Tak, tamten głos Zayna jest celowo, to tylko tak informuję żeby nie było, że np. zapomniałam usunąć ścieżki dźwiękowej. ;p Podoba mi się, robiło się go przyjemnie i no nie mam nic takiego do dodania.

I to chyba na tyle. Resztę zamówień postaram się oddać jak najszybciej. :)
Czekamy na zamówienia! (;
Pozdrawiam, Flawless. 





3 komentarze:

  1. mogę się schować przy twoich pracach ;x Pierwsza świetna, a druga jeszcze lepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prawda, twoje prace są takie same jak moje :)
      Bardzo dziękuję za opinię <3

      Usuń
  2. Uwielbiam Dance Macabre, ta piosenka została użyta w zwiastunie na mojego bloga o lokim, po prostu kocham :D

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva