25.03.2014

Promise Me

Czeeeść! :)
Jak widzicie zero pomysłu na tytuł, jakoś zawsze mam z tym problem, ehh. Wpisało się tytuł piosenki, która akurat leciała w tle, ale to nie jest ważne, hah. ;p
Dziś przychodzę do was tylko z dwoma zamówieniami. Byłby jeszcze zwiastun wolny, ale niestety nie zrobiłam go i pojawi się dopiero w następnej prawdopodobnie notce ode mnie. Byłoby pewnie więcej tego wszystkiego, ale przez szkołę, naukę jakoś traci się chęci na cokolwiek. Dziś były zawody i jestem delikatnie mówiąc lekko zdenerwowana bo kilkanaście razy dostałam w twarz i leżałam na ziemi, ale no cóż, rzuty osobiste były i się trafiło kilka razy, ale niestety w ostatniej kwarcie zawaliłyśmy skutecznością, przez co przegrałyśmy kilkoma punktami, smutno :c
No to zacznijmy od zamówienia dla Fallen.

Cóż, nie powiem, jestem zadowolona ze swojej pracy. Podoba mi się, pomijając kilka rzeczy jest dobrze. Opinia Fallen jest najważniejsza, ale z tego, co mi pisała jest zadowolona ze zwiastunu, co mnie ogromnie cieszy. ^^

Drugie zamówienie jest dla KimmiiSweet.

http://www.youtube.com/watch?v=5txXXDPv4BY&feature=youtu.be
<BLOG>
<YT>

Złe YouTube znów ze mną nie chciało współpracować i jest bez podglądu. :/
Mnie się podoba, Tobie też i wszyscy się cieszą. ^^

I to koniec dzisiejszej notki. Mam nadzieję, że podobały wam się zwiastuny i ślicznie proszę o opinię :)
Pozdrawiam, Flawless.

9 komentarzy:

  1. Powiem to jeszcze raz, zwiastun wykonałaś znakomicie. :D Strasznie mi się podoba, kocham Cię (tak po przyjacielsku ^^)
    Pozdrawiam :**
    Fallen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, jak miło, :)
      Ja Ciebie również, haha <3
      Bardzo się cieszę, że się podoba. (;
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Hej :) Chciałabym nagłówek *.*
    1. Hasło: Roar

    2. http://escape-from-future-life.blogspot.com/

    3. To Live And Not Die

    4. Daria i Amanda Richards miały cudowne życie wraz ze swymi rodzicami i rodziną. Wiedli spokojne, "uczciwe" życie, aż do pewnego czasu.
    Podczas rodzinnego obiadu u Richards'ów do drzwi zapukał tajemniczy gość. Okazał się nim kryminalista, który od dłuższego czasu szukał rodziców Richards & Wood. Daria i Amanda były przerażone i bez wahania dały się wygonić prosto za drzwi. Po kilku minutach zostały wydane strzały, a złoczyńca pędem wybieg z domu i szybko się oddalił.
    Dziewczyny udały się na taras i doznały szoku. Znalzły swych martwych rodziców.

    5. Daria Richards - urodziła się 14 maja 1995 w Londynie. W wieku 14 lat doznała traumy, która pozostała/pozostanie w niej do końca życia. Daria interesuje się malarstwem, nad którym zajmuje się codziennie. Dziewczyna uczęszcza do brytyjskiej szkoły w Londynie. Nauczyciele uważają, że panna Richards jest bardzo ambitna, nie tylko w malarstwie, ale i w muzyce. Dziewczyna potajemnie pisze razem z Amandą piosenki.

    Amanda Richards - Urodziła się 21 sierpnia 1993 r.w Polsce, a dokładniej w Bydgoszczy. Razem ze swoją młodszą siostrą doznała szoku w młodzieńczym wieku, który dręczy ja do teraz. Dziewczyna próbuje poukładać swoje życie, ale gdy tylko się za to zabierze, coś od razu się psuje. Amanda na co dzień pracuje w brytyjskiej restauracji, gdzie zajadają sławne osoby "gwiazdy POP/ROCK".

    Materiały: Gify, zdjęcia ( daria - danielle campbell, amanda - amanda seyfried )

    Muzyka: https://www.youtube.com/watch?v=UO1cANCq-cA

    6. Chciałabym napisy końcowe typu: "Czy śmierć rodziców wpływanie na dalszy los, a raczej na psychikę Amandy i Darii?"

    7. julekgulek20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaj button naszej zwiastunowni i dodaj się do obserwatorów :) zamówienia, które nie są zgodne z regulaminem nie są przyjmowane. I jeszcze daj napisy jakie chcesz, lub jeśli nie chcesz napisów, bądź ewentualnie nie masz na nie pomysłu i chcesz abyśmy my to zrobiły to podaj bardzo szczegółowy opis :)
    Jak poprawisz zamówienie, osoba która będzie wykonywać skontaktuje sie z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisy wolałabym zostawić Wam bo nie mam na nie pomysłu.
      A szczegółowy opis:
      Daria i Amanda Richards miały cudowne życie wraz ze swymi rodzicami i rodziną. Wiedli spokojne, "uczciwe" życie, aż do pewnego czasu.
      Podczas rodzinnego obiadu u Richards'ów do drzwi zapukał tajemniczy gość. Okazał się nim kryminalista, który od dłuższego czasu szukał rodziców Richards & Wood (bliska rodzina Darii, Amandy i ich rodziców ). Daria i Amanda były przerażone i bez wahania dały się wygonić prosto za drzwi. Po kilku minutach zostały wydane strzały, a złoczyńca pędem wybieg z domu i szybko się oddalił.
      Dziewczyny udały się na taras i doznały szoku. Ujrzały swoich nieżywych, rodziców. Czy to wydarzenie wpłynie na psychikę Darii, Amandy i kuzynki Kath, której rodzice (Wood'owie) zostali również zamordowani?
      ↑ Wystarczy taki opis, czy dodać jeszcze bardziej szczegółowy ??

      Usuń
    2. W takim razie zamówienie przyjęte :) Wykona je Asia, więc co do szczegółów Ona się tym zajmie :)

      Usuń
    3. Okej. A gdzie mogę z nią to wszystko ustalić?
      Przez Mail'a??

      Usuń
    4. Tak, ona się z Tobą skontaktuje już :)

      Usuń

Layout by Neva